SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meblowy fast food reklamuje galeria wnętrz Domar

Wrocławska galeria wnętrz Domar rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową opartą na krytyce „meblowego fast foodu”. Akcję - obejmującą outdoor, internet i prasę - przygotowała agencja Effectica.

W rozpoczętej właśnie kampanii Domar mocno odcina się do „meblowego fast foodu”, czyli mebli produkowanych z materiałów niskiej lub średniej jakości, wabiących urodą tylko na początku, a potem szybko się zużywających. Reklamy podkreślają, że meble z Domaru mają własny styl i można się nimi cieszyć przez długi czas.


Kampania - przebiegająca pod hasłami „Nie stawiaj na meblowy fast food” i „Meblowy fast food szkodzi Twojemu wnętrzu” - obejmuje outdoor (ponad 30 nośników 6x3 i siatki wielkoformatowe we Wrocławiu), internet (serwis domar.pl, mailingi) oraz prasę (reklamy, inserty w dzienniku „Metro”). Strategię i kreację na potrzeby akcji - zaplanowanej na cały marzec - przygotowała agencja Effectica.


Dołącz do dyskusji: Meblowy fast food reklamuje galeria wnętrz Domar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl