Mecz Kostaryka - Polska oglądało 6,7 mln widzów
Do 20 czerwca na reklamach z okazji MŚ najwięcej zarobił Polsat - 20,7 mln zł. Natomiast TVP 1 - 7,6 mln a TVP 2 - 12,8 mln zł.
Ostatni mundialowy mecz, w którym wystąpiła reprezentacja Polski, nie pobił dotychczasowych rekordów oglądalności.
Mecz Kostaryka – Polska oglądało 6,7 mln widzów. Udział stacji TVP 1 wyniósł w tym czasie 70%.
Mecz Kostaryka – Polska przyciągnął przed telewizory głównie mężczyzn (62,5%), a także widzów powyżej 40 roku życia. Większość z nich pochodzi z małych (poniżej 50 tysięcy) lub dużych miast (powyżej 200 tys.), z przewagą wykształcenia podstawowego i średniego.
Tego samego dnia rozegrano jeszcze trzy inne mecze: Ekwador – Niemcy, Szwecja – Anglia, Paragwaj – Trynidad i Tobago. Największą popularnością, zaraz po meczu Kostaryka – Polska cieszył się mecz Szwecja – Anglia, który oglądało 3,6 mln widzów.
Przypomnijmy, że mecz Polska-Ekwador zobaczyło prawie 11 mln widzów a Polska-Niemcy ponad 12 mln widzów.
W dniach 9 – 20 czerwca na reklamach i planszach sponsorskich najwięcej zarobiła (według danych cennikowych, bez uwzględnienia rabatów) stacja: Polsat 20,7 mln zł. Natomiast TVP 1 – 7,6 mln, TVP 2 – 12,8 mln. Główni reklamodawcy to między innymi: Polska Telefonia Cyfrowa, która wydała 7,2 mln zł, Eurocard – 3,1 mln i Grupa Żywiec – 2,7 mln zł.
Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
Dołącz do dyskusji: Mecz Kostaryka - Polska oglądało 6,7 mln widzów