SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Markt rusza z konkursem „Bierz co chcesz w 150 sekund!” (wideo)

Startuje tygodniowy konkurs „Bierz, co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt”. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding Polska wspólnie z firmami idealideal i Universal McCann.

W zaplanowanym od 10 do 17 lutego konkursie „Bierz, co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt” należy zarejestrować się na stronie internetowej mediamarkt.pl i w 300 słowach odpowiedzieć na pytanie „Co kupiłbyś w Media Markt w 150 sekund, gdybyś miał nieograniczoną ilość pieniędzy?”. Spośród nadesłanych prac komisja konkursowa wyłoni najbardziej oryginalną.

Autor tej odpowiedzi zostanie zaproszony 20 lutego do sklepu Media Markt w podwarszawskich Markach. Przez 150 sekund będzie mógł kupować dowolne produkty, w wszystkie, które przeniesie na wyznaczoną linię mety, otrzyma za darmo. W podobnym konkursie w Hiszpanii zwycięzca w ciągu 120 sekund kupił sprzęt o wartości 28 tys. euro.

Akcji w Polsce towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, MTV, VIVA i Polsat), radiu (RMF Maxxx, RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Trójka i Czwórka) oraz internecie (Onet.pl, YouTube, WP.pl, VoD.pl,  Ipla.tv  i TVNplayer.pl).

Spoty wyprodukowało studio idealideal, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (właściciela Media Markt) i dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Media Markt rusza z konkursem „Bierz co chcesz w 150 sekund!” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
idiota
Gorszej żenady w życiu nie widziałem ani nie słyszałem! Napisz co byś kupił? Zakupy w wyznaczonym sklepie? W Warszawie? Co to ma być? To nie żaden konkurs tylko jakiś żart chyba. Gratuluje organizatorom wyobraźni a raczej jej braku. Szkoda pieniędzy na takie jednorazowe akcje, jak dla mnie antyreklama. I szkoda mojego wywodu...
odpowiedź
User
niedla
To raczej sieć sklepów dla idiotów bo najniższych cen to oni zdecydowanie nie mają ;]
odpowiedź
User
Magda
Super! Właśnie wygrałam bilet na koncert Justina Biebera!

>> BiletyDarmowe.pl
odpowiedź