Media-Saturn Holding szuka agencji reklamowej
Media-Saturn Holding Polska, właściciel sieci marketów z elektroniką użytkową SATURN, w drodze przetargu wybiera agencję reklamową.
Firma poszukuje agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej marki na rynku polskim - podano w komunikacie.
Ostateczna lista agencji biorących udział w konkursie - ma ich być maksymalnie pięć – zostanie podana po zakończeniu rozmów wstępnych z zaproszonymi agencjami. Do przetargu zostają zaproszone zarówno niewielkie agencje lokalne, jak i średniej wielkości przedstawicielstwa agencji sieciowych. Celem przetargu jest znalezienie partnera, który w oparciu o międzynarodową strategię marki potrafi stworzyć przekaz trafiający do lokalnego konsumenta i pomoże w wykreowaniu wyrazistego charakteru marki.
Saturn jest obecny na polskim rynku od 2 lat i obecnie posiada 4 wielkopowierzchniowe markety. Plany rozwoju marki zakładają otwarcia 4 do 5 nowych marketów rocznie.
- Liczymy na nawiązanie długoterminowej współpracy z agencją, która będzie wspierała nasz rozwój. Prezentacje strategiczne i kreatywne agencji zaplanowano na przełom stycznia i lutego 2007 roku. Decyzja ma zapaść do końca marca. Dotychczas Saturn współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann, która wylansowała na rynku markę, adaptując kampanię niemiecką. Agencja ta nie zdecydowała się na przystąpienie do konkursu. Kontrakt z agencją wygasa w maju 2007 - powiedziała Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
- Planowanie mediów prowadzone jest samodzielnie - przez dział mediów holdingu w przypadku kampanii ogólnopolskich, oraz przez markety w przypadku kampanii lokalnych. Agencją, która odpowiada za Corporate Identity, skład i przygotowanie gazetek reklamowych a także za koordynację działań reklamowych w Europie jest Redblue Marketing GmbH z siedzibą w Monachium - dodała Wioletta Batóg.
Dołącz do dyskusji: Media-Saturn Holding szuka agencji reklamowej