SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom obsługuje piwo Łomża w obszarze esportu i gamingu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) rozpoczął obsługę marki piwa Łomża (Van Pur) w obszarze esportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaCom, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie.

Jednym z kluczowych elementów obecności marki Łomża (i jej piwa Łomża 0,0proc. ) w esporcie w 2020 roku będzie partnerstwo z Pasha Gaming School – założoną w 2019 roku szkołą dla esportowców.

- Naszym celem jest przede wszystkim tworzenie warunków rozwoju dla młodych esportowców. Jest to kontynuacja i poszerzenie wizji marki Łomża 0,0 proc. z ubiegłego roku, gdy byliśmy partnerem strategicznym Łomża Zero Esport Tour, cyklu turniejów gamingowych dla amatorów. W tym roku postawiliśmy na współpracę ze szkołą Pasha Gaming School, bo chcemy wspierać młode talenty już na samym początku ich drogi. Celem takich inicjatyw jak Pasha Gaming School jest właśnie wspieranie młodych graczy i oferowanie im warunków do rozwoju pod okiem profesjonalistów, a także tworzenie szans na wybicie się na scenie międzynarodowej. Chcemy włączyć się w opiekę nad przyszłym pokoleniem esportowców, pomagać młodym graczom w doskonaleniu się - mówi Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu firmy Van Pur, do której należy marka Łomża.

Jarosław „Pasha” Jarząbkowski ambasadorem marki

Jedną z inicjatyw wynikających z partnerstwa Pasha Gaming School z Łomżą 0,0 proc. mają być trzy bootcampy – profesjonalne „zgrupowania” dla najlepszych graczy, ze zbalansowanymi aktywnościami, takimi jak treningi sportowe czy warsztaty z trenerami personalnymi.

Dodatkowo Łomża została fundatorem nagród dla wyróżniających się „studentów” PSG - otrzymają oni zestawy komputerowe, o wartości 10 tys. zł każdy. Dzięki współpracy z marką Łomża szkoła fundować będzie także stypendia (przyznawane najlepszym „rekrutom” przez kolejne pięć miesięcy). Założyciel szkoły - Jarosław „Pasha” Jarząbkowski (który sam jest jedną z najjaśniej świecących gwiazd polskiej „sceny” CS:GO) - został ambasadorem marki Łomża 0,0 proc.

W ramach działań w obszarze esportu Łomża  została także (wraz z Telewizją Polsat) oficjalnym partnerem polskich transmisji z ESL Pro Tour w Counter Strike: Global Offensive – serii rozgrywek łączącej ponad dwadzieścia turniejów i lig w CS:GO. Całość cyklu będzie można zobaczyć na antenie telewizji Polsat Games i na należącej do Polsatu platformie Ipla.tv (a także w serwisach Twitch.tv i YouTube).

Dodatkowo w planach jest wprowadzenie mechanizmów „grywalizacji” dla widzów, którzy będą mogli podczas oglądania transmisji zbierać punkty i wymieniać je następnie na sprzęt gamingowy (słuchawki, klawiatury, myszki).



MediaCom Beyond Advertising odpowiada za całość działań związanych z partnerstwami marki Łomża z Pasha Gaming School i ESL Pro Tour CS:GO. Do zadań agencji w ramach szerokiej współpracy z marką Łomża w obszarze esportu należą m.in. strategia, planowanie i zakup mediów, koncept egzekucyjny, pomysły na niestandardowe aktywacje, wsparcie produkcyjne materiałów czy realizacja mechanizmów angażujących.

MediaCom Warszawa współpracuje z Van Pur i marką Łomża od wielu lat w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. W ramach współpracy realizowane są także akcje specjalne, np. w ubiegłym roku był to projekt „Swoją drogą” – dwumiesięczny cykl filmów dokumentalnych emitowanych w portalu Onet, w partnerstwie z marką Łomża.

Dołącz do dyskusji: MediaCom obsługuje piwo Łomża w obszarze esportu i gamingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl