Medialne firmy roku
Saatchi & Saatchi, Media Direction OMD i TBWA Communication Group
Redakcja "media i marketing polska" przyznała tytuły: agencja reklamowa roku, dom mediowy roku i grupa reklamowa roku. Oto uzasadnienie przyznanych tytułów:
"Agencja Saatchi & Saatchi spełniła wszystkie kryteria, jakie bierzemy pod uwagę, wybierając top-agencję. Odnotowała wzrost biznesu, zademonstrowała błyskotliwą kreację, wzmocniła management i może się pochwalić wysoką oceną wśród klientów. Po kilkuletnim okresie bycia numerem dwa lub trzy zdystansowała rywali i przyszedł czas na miejsce pierwsze". Pointa werdyktu brzmi: "Kreacja, która sprzedaje". Tytuł Agencji Roku przyznany został po raz siódmy - w poprzednim roku otrzymała go agencja PZL.
Tytuł Domu Mediowego Roku redakcja MiMP przyznała po raz czwarty. A Media Direction OMD zdobył go po raz drugi. "Organiczny wzrost - najwyższa jakość usług i skuteczna obrona biznesu" to najkrótsza wersja werdyktu. A wersja rozszerzona brzmi: "Nasz ubiegłoroczny zwycięzca ciężko pracował na utrzymanie wysokich notowań wśród klientów. Choć przyrost wpływów był znikomy, agencji udało się utrzymać (...) imponujące portfolio klientów z roku 2001."
Po raz drugi redakcja wybrała Grupę Reklamową Roku. Miejsce poprzedniego zwycięzcy, Euro RSCG Group zajęła TBWACommunication Group. Redakcja uznała rok 2002 w działalności grupy za "czas konsekwentnej rekonstrukcji, która przyniosła przełom w działalności polskiej TBWA. Niezbędna i kompletna restrukturyzacja ma zapewnić grupie świeży start".
Przypomnijmy, ze stacją radiową roku jest RMF FM.
Dołącz do dyskusji: Medialne firmy roku