SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który pozostał jednak liderem zestawienia.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2017 roku wyniosła 38 045 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 26,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,55 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 25 129 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,47 proc. do 23 999 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 15,48 proc. do 17 039 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł do góry o 1,95 proc. do poziomu 22 586 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił „Men’s Health” - było to 19,52 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 17,46 proc., odnotowało z kolei „Logo”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się tutaj o 0,24 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Déjà vu...
Ha, nawet nie wiedziałam, że niektóre z tych pisemek jeszcze istnieją...
0 0
odpowiedź
User
Lukasz
Ja i tak czytam Esquire. Najlepszy
0 0
odpowiedź
User
Kasimir
@Lukasz
Esquire? Nie jest zły, ale wyczuwam amerykański oryginał; wolę polskie Logo.
0 0
odpowiedź