"Metamorfoza - Cafe Prima Niebieska"
Nowa szata graficzna słoiczka kawy rozpuszczalnej - Cafe Prima Niebieskiej. Zmiana etykiety to konsekwencja dostosowania wizerunku kawy rozpuszczalnej do wizualnej strategii całej korporacji
Z początkiem maja 2004r. na półkach sklepowych znalazło się nowe opakowanie kawy rozpuszczalnej Cafe Prima Niebieska. Zmienione zostały niemal wszystkie elementy etykiety, począwszy od loga firmy, poprzez informacje o produkcie, a na tle skończywszy. Poprzez zastosowanie cieni i "dymków", tło nabrało teraz lekkości i głębi. Widoczna pianka na powierzchni kawy i gorąca para, unosząca się nad nią, podkreślają walory rozpuszczalnej Prima Niebieskiej. O czym wyraźniej informuje napis: "pobudzająca i aromatyczna", teraz w górnej części etykiety.
Nowa biała filiżanka z widoczną małą czarną, usytuowana została w prawym dolnych rogu, prowokując do sięgnięcia po nią.
W centrum uwagi znalazło się obecnie logo holenderskiej Douwe Egberts, firmy-matki poznańskiej Primy. Twarz kobiety to "Aroma Lady", strażniczka wspaniałego aromatu kawy. Transformacji uległa również czcionka. Na niebieskim tle widnieją zaokrąglone i cieniowane złote napisy, dynamiczne i żywe.
O gwarancji jakości zapachu i smaku Cafe Prima Niebieskiej przypomina również specjalny znaczek: "Pełnia aromatu" z widocznym ziarenkiem kawy. - "Zmiana opakowania Cafe Prima Niebieskiej - mówi Tomasz Piasny senior brand manager firmy Prima S.A. - to kolejny konsekwentnie realizowany etap w strategii firmy, dotyczący rozwoju kaw rozpuszczalnych. Zmiana opakowania, podkreślającego dobitniej charakter i walory produktu to odpowiedź na oczekiwania naszych konsumentów."
Dołącz do dyskusji: "Metamorfoza - Cafe Prima Niebieska"