Metamorfoza "Dziennika Bałtyckiego"
Dzisiaj w kioskach pojawił się odmieniony "Dziennik Bałtycki.
- Po wielotygodniowych próbach, przymiarkach i dyskusjach wprowadzamy świeża szatę graficzna oraz porządkujemy układ stron tematycznych - informuje Maciej Wośko, zastępca redaktora naczelnego "Dziennika Baltyckiego".
W nowym "DB" na być więcej informacji z kraju i ze świata, a "Dziennik" zyskuje na pierwszej stronie wygodny "nawigator".
- Dzięki "nawigatorowi" Czytelnicy szybko znajdą interesujące ich tematy dnia. Drugą stronę naszej gazety poświęcamy na opinie, komentarze i listy Czytelników - dodaje Wośko.
- Właśnie głosy Czytelników, w które wsłuchiwaliśmy się przez ostatnie miesiące miały wpływ na wygląd "Dziennika" mówi redaktor naczelny, Tomasz Arabski.
- Budując nowy "Dziennik Bałtycki", dyrektor artystyczny wydawnictwa, Krzysztof Ignatowicz przygotował nowoczesną, przyjazną Czytelnikowi szatę graficzną i przejrzysty, stały układ tematyczny stron. Na prośbę Czytelników, codziennie jedną stronę poświęcimy zdrowiu. Znajdzie się też miejsce na informacje ze świata rozrywki, filmu i telewizji. Jak dotychczas, codziennie z "Dziennikiem" ukazywały się będą lokalne dodatki Trójmiasto, Kaszuby, Kociewie, Powiśle i Dziennik Słupski. A w piątki magazyn "Rejsy wraz z lokalnymi tygodnikami. Od 22 września "Magazyn Wieczór Wybrzeża" ukazywać się będzie w czwartki. W sobotę zaś czas na kolorowy dodatek "Na zdrowie".
Projektując zmiany, które Czytelnicy "Dziennika" poznają w poniedziałek, chcieliśmy potwierdzić hasło, którym określił nasza gazetę jeden z prenumeratorów - "Dziennik Baltycki" jest co czytać - dodaje redaktor naczelny.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza "Dziennika Bałtyckiego"