Metamorfoza "Super Expressu"
2 września czytelnicy otrzymają po raz pierwszy nową, zmodyfikowaną wersję wydania weekendowego "Super Expressu".
Największe zmiany obejmą dodatek telewizyjny "Super Express TV", który ma zyskać nową makietę i lepszy papier.
- Prace nad modyfikacją zawartości wydania i nowym layoutem dodatku telewizyjnego trwały od kilku miesięcy. W całości były prowadzone przez redakcję "Super Expressu". Głównym założeniem projektu był wzrost atrakcyjności wydania magazynowego i zwiększenie jego weekendowej użyteczności dla czytelników. Z badań jakościowych, przeprowadzonych przez wydawcę w trakcie realizacji projektu wynika, że nowa forma weekendowego wydania przypadła do gustu zarówno obecnym jak i potencjalnym czytelnikom "SE" - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.
Czytelnicy oprócz standardowych newsów otrzymają m.in. poszerzony zestaw weekendowych materiałów w dziale "Kraj" oraz co tydzień 9-kolumnową dawkę sportu. Nie zabraknie całostronicowej krzyżówki, jak również stałego piątkowego dodatku z poradami - "Super Przewodnik". W wydaniu warszawskim dziennik uzupełni 12-stronicowy dodatek "Pilot" (poprzednio 8 stron) z zapowiedziami imprez muzycznych i repertuarem kin oraz 8-stronicowy dodatek lokalny "Warszawa".
Nowy dodatek telewizyjny "Super Express TV" będzie drukowany na lepszym papierze i w technologii rotograwiury (wklesłodruk), która zapewnia lepsze odwzorowanie i nasycenie zdjęć.
- Zmiany jakie wprowadzono w makiecie to przede wszystkim praktyczniejsza, kolorystyczna nawigacja po programach, więcej omówień filmowych i ciekawostek z życia gwiazd. Z badań jakościowych przeprowadzonych przez wydawcę wynika, że "SE TV" ma szansę stać się najbardziej wyrazistym i użytecznym dodatkiem telewizyjnym na rynku - czytamy w informacji wydawcy gazety.
Wprowadzeniu nowego wydania weekendowego i dodatku telewizyjnego towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana w telewizji (TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4, TV3), radiu (RMF FM, i sieć ESKA) oraz w tygodnikach "Naj" i "Przyjaciółka" i autopromocja na łamach "Super Expressu". Wydawca planuje realizacje działań B2B ( mailing oraz reklama internetowa). Kreację kampanii przygotowała wewnętrzna agencja In-House, natomiast planowaniem i zakupem reklamy telewizyjnej zajął się dom mediowy MindShare Polska.
Średni nakład "SE" w piątek wynosi 593 479 egz. (źródło: ZKDP styczeń-czerwiec 2005, opr. ME).
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza "Super Expressu"