'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży
Agora zmieniła strukturę działu sprzedaży dziennika "Metro". Odpoczątku czerwca br. na jego czele stoi dwóch szefów: EwaBudzińska, jako dyrektor ds. klientów kluczowych i JoannaGarbaczewska, jako dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej.
Ewa Budzińska pracowała dotychczas co prawdajako dyrektor ds. klientów kluczowych, ale teraz odpowiada równieżza dział projektów specjalnych "Metra" oraz rozwójusługi mTarget w pionie prasy bezpłatnej, którymi kierujeMagdalena Bulak.
Natomiast Joanna Garbaczewska na nowoutworzonymstanowisku dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej nadzoruje sprzedażw oddziałach regionalnych. Dotychczas Garbaczewska pracowała jakop.o. kierownik sprzedaży regionalnej, zaś za sprzedaż w Warszawieodpowiadał Dariusz Fabisiak. Teraz opieka nadposzczególnymi regionami została podzielona między dwóchkierowników: właśnie Fabisiaka i Urszulę Cabańską.
Jak informuje Agora, zmiana struktury działu sprzedaży "Metra"służy jego wzmocnieniu i dalszemu efektywnemu rozwojowi sprzedażyreklam w tym tytule.
Dołącz do dyskusji: 'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży