Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.
Jeziółkowski odpowiada za nadzór i rozwój obszaru programmatic direct, który firma wzmacnia w ramach swojej aktualnej strategii rozwoju. Sieć otworzyła się na obsługę klientów bezpośrednich, którzy nie współpracują z domami mediowymi, a także chcą zlecać kampanie programatyczne.
Głównym zadaniem Jeziółkowskiego będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed.
- Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności. Odnotowujemy istotny wzrost zainteresowania zakupem kampanii reklamowych drogą programatyczną, zarówno po stronie domów mediowych, jak i klientów indywidualnych. Daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego, ale prognozujemy, że w ciągu najbliższych lat udział procentowy wydatków na programmatic zbliży się do poziomu osiąganego za oceanem - mówi Krzysztof Czok, board member sieci reklamowej Społeczności.
Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 roku. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.
Dołącz do dyskusji: Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności