SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.

Michał JeziółkowskiMichał Jeziółkowski

Jeziółkowski odpowiada za nadzór i rozwój obszaru programmatic direct, który firma wzmacnia w ramach swojej aktualnej strategii rozwoju. Sieć otworzyła się na obsługę klientów bezpośrednich, którzy nie współpracują z domami mediowymi, a także chcą zlecać kampanie programatyczne.

Głównym zadaniem Jeziółkowskiego będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed.

- Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności. Odnotowujemy istotny wzrost zainteresowania zakupem kampanii reklamowych drogą programatyczną, zarówno po stronie domów mediowych, jak i klientów indywidualnych. Daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego, ale prognozujemy, że w ciągu najbliższych lat udział procentowy wydatków na programmatic zbliży się do poziomu osiąganego za oceanem - mówi Krzysztof Czok, board member sieci reklamowej Społeczności.

Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 roku. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.

 

Dołącz do dyskusji: Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmmmmm
Brawo Michał!
odpowiedź