Microsoft ma swoje iTunes
Gigant z Redmond uruchomił wstępną wersję internetowego sklepu muzycznego – MSN Music
Podobnie jak w wypadku innych amerykańskich usług tego typu, utwory są sprzedawane w cenie 99 centów, a całe albumy – 9,99 USD. Początkowo katalog MSN Music obejmie 500 tys. piosenek, jednak każdego tygodnia dodawane będą nowe pozycje. Na razie dostępna jest „próbna” wersja serwisu, który pełną funkcjonalność osiągnie jesienią. Możliwość dostępu do plików – na razie osiągalnych tylko z poziomu strony WWW - zostanie zintegrowana w nowej wersji programu Windows Music Player.
Przedstawiciele Microsoftu twierdzą, że w rywalizacji z iTunes pomoże im wyższy bitrate kompresji utworów – jakość dźwięku piosenek z MSN Music jest lepsza, niż u Apple. Na razie nie wiadomo, kiedy MSN Music zostanie udostępnione internautom spoza USA.
Dołącz do dyskusji: Microsoft ma swoje iTunes