Międzynarodowa kampania PLL LOT
Kampania swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię
W poniedziałek, 8 listopada ruszyła druga w tym roku międzynarodowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Celem kampanii, która swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię jest poinformowanie pasażerów o atrakcyjności oferty LOTu na kierunkach do Polski względem ofert przewoźników low-costowych oraz tradycyjnych linii lotniczych. W ciągu czterech tygodni trwania kampanii reklamy LOT będą publikowane w prasie, Internecie a także w londyńskim metrze.
Obecna kampania PLL LOT prowadzona jest na czterech rynkach europejskich - Wielka Brytania, Francja, Włochy i Holandia, zaś przekaz reklamowy uwzględnia w sumie siedem bezpośrednich połączeń lotniczych: Londyn - Warszawa - Londyn, Paryż - Warszawa - Paryż, Paryż - Kraków - Paryż, Amsterdam - Warszawa - Amsterdam, Mediolan - Warszawa - Mediolan, Rzym - Warszawa - Rzym oraz Rzym - Kraków - Rzym. Komunikat kampanii stanowi informacja o atrakcyjnych cenach na wymienionych kierunkach oraz dużej częstotliwości lotów umożliwiającej 'one-day-business'. Konkurencyjność marki LOT podkreśla także jej członkostwo w Star Alliance.
Godny podkreślenia jest fakt komunikowania przez PLL LOT cen w obie strony - praktyka ta nie jest stosowana przez linie lotnicze typu low-cost. Dodatkowym wyróżnikiem oferty LOT na rynku brytyjskim jest dogodne połączenie z lotniskiem Heathrow, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia ofertę względem linii low-cost.
W krajach objętych kampanią PLL LOT wykorzystane zostaną następujące media:
" Wielka Brytania - billboardy w londyńskim metrze oraz Internet,
" Francja - prasa, Internet,
" Włochy - prasa, Internet,
" Holandia - Internet
Media zaplanował i kupił MindShare.
Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują członkowie zespołu Client Service -Daria Morawska, Anna Bielecka, Anna Wojciechowska pod kierunkiem Olgi Sobieraj. Kreację przygotowali Irek Broda, Jacek Dyga i Grzegorz Ścieszka pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Robina Weeksa.
Dołącz do dyskusji: Międzynarodowa kampania PLL LOT