Migut Media z dyrektorem marketingu i PR
Ewa Praga objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w grupie Migut Media SA. To nowa funkcja w strukturze firmy.
Praga odpowiada za całość działań PR grupy. Przejęła także obowiązki dotyczące marketingu miesięcznika "Businessman.pl", które do tej pory sprawował Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i sprzedaży w MMG Polska (ta wchodząca w skład grupy spółka była wydawcą "Businessman.pl", ale teraz tytuł wydaje bezpośrednio Migut Media SA). Furmanek rozstał się z wydawnictwem na początku listopada. Jego obowiązki związane ze sprzedażą przejął Jakub Zaskurski, dyrektor ds. kolportażu i prenumeraty w Migut Media SA.
Ewa Praga będzie łączyć nowe stanowisko ze sprawowaną dotychczas funkcją account managera w agencji public relations ComPress, która także wchodzi w skład Migut Media SA.
Dołącz do dyskusji: Migut Media z dyrektorem marketingu i PR