SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem

W ramach ogólnopolskiej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" producent ogłasza konkurs, w którym do zdobycia są bilety na zawody w skokach narciarskich w Zakopanem. Partnerem zabawy jest sieć sklepów Biedronka.

Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) od tego sezonu jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Aktywność wspiera kampania reklamowa, prowadzona pod hasłem „Sercem z naszymi”.

Zasady konkursu

W ramach współpracy sponsorskiej, producent przygotował dla fanów skoków specjalny konkurs, prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

Zabawa trwa do 12 stycznia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić w Biedronce za minimum 10 złotych produkty Milka (z wyłączeniem lodów i jogurtów). Następnie, na dedykowanej stronie internetowej trzeba zarejestrować paragon z zakupu, odpowiedzieć na pytanie " któremu z naszych skoczków kibicujesz najbardziej i dlaczego?" i wysłać odpowiedź wraz z wypełnionym formularzem konkursowym.

W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się 19 i 20 stycznia oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.

Za kampanię "Sercem z naszymi" odpowiadają event-factory (strategia, kreacja oraz działania eventowe) odpowiada agencja, Carat (zakup mediów) Carat, Big Picture (działania PR), Sarigato (działania digitalowe). Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

Organizatorem konkursu jest Karlsbad.

Dołącz do dyskusji: Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krafciarz
OMG! Skąd ten insight, że ktokoliwiek z TG marki bedzie zaintereswany tą aktywizacją? Z moich danych a pracowałem jeszcze w Krafcie wynika, że to złe działanie. Rozumiem, że SRATSU kolejny raz pali hajsy Mondelezowi. Tu bardziej Wawel tu pasuje, jeśli chodzi o utożsamianie się marki z TG, która jest czymś takim zainteresowana. BEZSENS.
0 0
odpowiedź