Miłość rodziców najlepszym prezentem pod choinkę w spocie IKEA (wideo)
Dzieci nie pragną pod choinką stosu prezentów, ale więcej miłości, ciepła i uwagi ze strony rodziców - takie jest przesłanie bożonarodzeniowego spotu przygotowanego przez IKEA.
Opublikowany na YouTube klip jest częścią prowadzonej w Hiszpanii kampanii o nazwie „The Other Christmas”.
W prawie 3-minutowym spocie zatytułowanym „The Other Letter” dzieci są proszone o napisanie dwóch listów. Jeden z nich jest przeznaczony dla Trzech Króli (hiszpańskiego odpowiednika Świętego Mikołaja) i ma zawierać listę upragnionych prezentów. Pojawiają się na niej zabawki, konsola do gier, pianino, a nawet jednorożec.
Dzieci przed kamerami w pierwszej chwili nie kryją zaskoczenia, gdy otrzymują zadanie napisania drugiego listu, którego adresatami mają być ich rodzice. Mali bohaterowie filmu tym razem na liście życzeń umieszczają zupełnie inne prośby - o to, by mogły spędzać z mamą i tatą więcej czasu, częściej się z nimi bawić czy jeść razem posiłki.
Trzecia część klipu prezentuje rodziców czytających przygotowane dla nich listy. Głównymi bohaterami tej sekwencji są zaskoczenie i łzy wzruszenia. Na koniec dzieci dostają do wyboru: Gdyby mogły wysłać tylko jeden z napisanych wcześniej listów, który by wybrały? Odpowiedź jest jedna: list do rodziców.
Drugim elementem akcji jest film wyreżyserowany przez Felipe. Za kampanię „The Other Christmas” odpowiada agencja McCann Spain.
Dołącz do dyskusji: Miłość rodziców najlepszym prezentem pod choinkę w spocie IKEA (wideo)