MindShare Consult wprowadza nowy analizator komunikacjimarketingowej
MindShare Consult opracował nowe narzędzie służące do analizykomunikacji marketingowej. Aplikacja o nazwie Share of Mind (MSSOM) jakościowo i ilościowo analizuje działania marketingowe,pozwalając zmierzyć ich efektywność i zaobserwować następujące wnich trendy.
Share of Mind jest narzędziem łączącym jakościową analizękomunikacji marketingowej, którą dotychczas oferowały głównieagencje kreatywne, z twardymi analizami danych mediowych (GRPs).Dzięki wykorzystaniu tej aplikacji można uzyskać ważne informacjedotyczące komunikacji w ramach całej kategorii produktowej, m. in.jakie komunikaty i z jakim natężeniem są nadawane w danejkategorii, które wśród nich dominują i jaki jest ich udział, atakże co komunikują konkurenci i z jakim natężeniem. Aplikacjapozwala również dowiedzieć się, do jakich grup docelowych kierowanesą kampanie i jaki jest ich udział w komunikacji całejkategorii.
Share of Mind analizuje zarówno dane historyczne, jak i bieżące,dzięki czemu pozwala obserwować trendy w komunikacji. Dodatkowoumożliwia mierzenie jej efektywności przez połączenie analiz SOM idanych z trackingu konsumenckiego.
Wprowadzający na rynek tę aplikację MindShare Consult jejszczególną przydatność widzi dla kategorii o dużym natężeniureklamowym, w których pojawia się wiele różnych ofert, marek ikomunikatów. Do tej sytuacji dostosowane jest rozwiązanie SOM,które pozwala spojrzeć na komunikację w skali zarówno makro, jak imikro oraz dopasować własną strategię do specyfiki kategorii orazkonkurentów.
MindShare Consult to dział doradztwa strategicznegoMindShare.
Dołącz do dyskusji: MindShare Consult wprowadza nowy analizator komunikacjimarketingowej