MindShare Polska otwiera nowy dział - BroadMind
Rozwiązania z dziedziny aktywnego sponsoringu i programingu telewizyjnego, sponsoringu i marketingu sportowego, event marketingu oraz tzw. joint advertising
MindShare Polska poszerza swoją ofertę o nowy dział - BroadMind - który będzie oferował klientom rozwiązania z dziedziny aktywnego sponsoringu i programingu telewizyjnego, sponsoringu i marketingu sportowego, event marketingu oraz tzw. joint advertising. Jest to drugi obok mOne specjalistyczny dział w ramach MindShare, rozszerzający możliwość oferowania relamodawcom nowych kanałów komunikacji wykraczających poza tradycyjne media. (więcej poniżej)
|
Dyrektorem BroadMind został Dariusz Przychoda, który wcześniej pracował jako dyrektor generalny firmy "Fincast", zajmując sie głównie sprawami programingu telewizyjnego, wieloletni autor, realizator i producent programów telewizyjnych dla Programu 1 TVP SA, szef firmy Prime Time Productions, vice-prezes agencji reklamowej BBDO, wieloletni asystent Krzysztofa Kieślowskiego w Zespole Filmowym TOR.
W najbliższej przyszłości BroadMind będzie pracował także dla innych firm holdingu WPP w Polsce.
"Obecnie jesteśmy w fazie ustalania szczegółow współpracy z Mediaedge:CIA. Chcemy, aby BroadMind stał się cześcią oferty GroupM. Naszym zamierzeniem jest, aby GroupM nie była jedynie domem negocjacyjnym, ale także proponowała klientom wartości dodane wykraczające poza obecną ofertę zarówno MindShare, jak i Mediaedge:CIA - mówi Czarnecki".
Pierwszym dużym zleceniem BroadMind jest wyłączna reprezentacja polskiej części projektu The Race 2.
"Pierwszy wyścig The Race miał ogromny wydźwięk medialny. Propozycja, którą obecnie przedstawiamy potencjalnym sponsorom, jest jeszcze atrakcyjniejsza niż dwa lata temu. Odbyliśmy już szereg spotkań, zainteresowanie jest bardzo duże - mówi Dariusz Przychoda".
Dołącz do dyskusji: MindShare Polska otwiera nowy dział - BroadMind