SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euvic Effect chce pracować dla resortu kultury za 75 groszy

Cztery firmy złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego na pośredniczenie w publikacji materiałów resortu w ogólnopolskich i regionalnych tytułach prasowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Agencja Euvic Effect zaproponowała w nim kwotę wynagrodzenia w wysokości 75 groszy.

Przetarg dotyczy usługi pośrednictwa wydawniczego polegającego na publikacji materiałów dostarczanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w tytułach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. 

Chodzi o publikację 75 artykułów (25 w dziennikach ogólnopolskich, 25 w tygodnikach ogólnopolskich oraz 25 w dziennikach regionalnych). Resort chce, by publikacje ukazały się w takich tytułach, jak Fakt, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Super
Express, Nasz Dziennik, Gazeta Polska Codziennie, Gazeta Polska, tygodnik Sieci, Newsweek Polska, Do Rzeczy, Tygodnik Powszechny, Polityka, Wprost, Gość Niedzielny, Głos Wielkopolski, Gazeta Pomorska, Dziennik Zachodni, Express Ilustrowany, Gazeta Lubelska, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska.

Do przetargu zgłosiły się cztery firmy: Agencja Reklamowa dsk, Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, Leo Media i Euvic Effect.
Na realizację zamówienia resort przeznaczy 2 mln zł. 
Kwota ta obejmuje opłatę za pośrednictwo dla wybranej firmy oraz koszt publikacji tych 75 artykułów zleconych przez MKiDN.

W złożonych ofertach uczestnicy przetargu mieli podać cenę oferty, która jest - jak wyjaśnia resort - ceną za usługę pośrednictwa (tzw. opłata transakcyjna). Agencja dsk zaproponowała kwotę 4,6 tys. zł, Biuro Reklamy Gazet Lokalnych - 26,1 tys. zł, Leo Media - 87,5 tys. zł, a Euvic Effect - 0,75 zł.

O wyborze zwycięskiej agencji decyduje wyłącznie cena.

Dołącz do dyskusji: Euvic Effect chce pracować dla resortu kultury za 75 groszy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BACA2023
Wszystko fajnie, ale... publikujecie logo nieistniejącego resortu. Sportu już w nim przecież NIE MA!
odpowiedź
User
miszcz
Euvic to są prawdziwi mistrzowie ofert. Z zapartym tchem czytam o ich kolejnych wygranych przetargach. Domyślam się, że w tym konkretnym przypadku trzeba było podać wynagrodzenie per artykuł, więc zaoferowali 1 grosz za artykuł i w totalu za 75 artykułów wyszło 75 groszy. Można by powiedzieć, że niżej zejść się już nie dało. Proponuję zrobić oddzielną sekcję na wirtualnych mediach "przetarg patologiczny", żeby można było łatwo oddzielić informacje o zwykłych przetargach, od tych gdzie liczy się tylko cena i agencje proponują prawdziwie rynkowe stawki.
odpowiedź
User
demis
Artykuł to materiał redakcyjny.
Jeśli materiał jest publikowany odpłatnie na rzecz klienta to jest REKLAMA.
odpowiedź