Resort środowiska wyda ponad 1 mln zł na kampanię o czystym powietrzu
Ministerstwo Środowiska szuka w przetargu agencji, która przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza. Przeznaczy na nią 1,03 mln zł netto.
Celem kampanii ma być uświadamianie społeczeństwa o pozytywnych aspektach życia w czystym środowisku, w którym jakość powietrza spełnia wymagane standardy.
Do zadań wybranej firmy będzie należało przygotowanie i przeprowadzenie kampanii składającej się z produkcji spotów telewizyjnych i radiowych oraz działań reklamowych prowadzonych w radiu, oraz internecie, w tym dodatkowych działań, których wartość będzie nie wyższa niż 10 proc. zakładanego budżetu kampanii.
Agencja przygotuje i wyprodukuje spoty radiowe (dwa 30-sek. i dwa 15-sek.), spoty tv (jeden 30 -sek., drugi 15-sek.), przygotuje działania do internetu. Zajmie się też zaplanowaniem i zakupem czasu reklamowego w radiu i w telewizji. Działania w mediach mają trwać maksymalnie 4 tygodnie i mają zakończyć się najpóźniej 30 listopada br.
Zwycięska firma będzie pracować dla resortu środowiska w dwóch etapach. W pierwszym, który potrwa 4 tygodnie opracuje koncepcję, przeprowadzi badanie grupy docelowej przed rozpoczęciem kampanii, przygotuje i wyprodukuje spoty. W drugim etapie przebuduje stronę internetową kampanii, przeprowadzi działania dodatkowe, zorganizuje promocję na stronie internetowej kampanii i zbierze opinie po jej zakończeniu.
Zaplanowana przez resort akcja będzie adresowana głównie do właścicieli jednorodzinnych budynków mieszkalnych. Ma zwiększyć wśród nich świadomość w zakresie wpływu działalności człowieka na jakość powietrza. Ma też zwrócić uwagę, że stosowanie nieodpowiedniej jakości paliw i wykorzystanie wyeksploatowanych urządzeń grzewczych ma bezpośredni wpływ na stan powietrza w ich okolicy, a tym samym na ich zdrowie oraz środowisko.
Budżet kampanii wynosi 1,03 mln zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 10 września br.
Dołącz do dyskusji: Resort środowiska wyda ponad 1 mln zł na kampanię o czystym powietrzu
A konkurs na realizatora tej kampanii wygra, jak zwykle, Radiomaryjny Belzebub z Torunia.