SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mlekpol pokazuje "naturę dobrego sera"

Ruszyła kampania reklamowa żółtego sera SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”.

Kreacje podkreślają cechy produktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te są komunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, internet, prasę, social mediach.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki oraz agencja Los Mejores. Zakupem mediów w telewizji zajął się dom mediowy Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Mlekpol pokazuje "naturę dobrego sera"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl