Młodzi ludzie wolą MySpace od telewizji
Mając do wyboru przeznaczenie kilkunastu minut na oglądanietelewizji lub przeglądanie stron serwisu społecznościowego, młodziludzie wybierają to drugie.
Osoby w wieku od 18 do 24 lat wolą spędzić 15 minut odwiedzającstrony serwisów społecznościowych zamiast przeznaczyć ten czas naoglądanie telewizji, czytanie, gry wideo bądź rozmawianie przezkomórkę - informuje serwis Media Life, powołując się na badaniefirmy Future Laboratory.
Z badania wynika również, że z serwisów społecznościowychkorzysta więcej kobiet niż mężczyzn oraz że 12 procent użytkownikówtego typu stron ma nadzieję na zarobienie w jakiś sposób pieniędzyna korzystaniu z nich.
W badaniu udział wzięło 1.000 osób w wieku od 18 do 24 lat.Zostało ono przeprowadzone na zlecenie najpopularniejszego obecnieserwisu społecznościowego na świecie, jakim jest MySpace (około 110milionów aktywnych użytkowników).
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Młodzi ludzie wolą MySpace od telewizji