Młodzi widzowie częściej oglądają programy w nietradycyjny sposób
W przypadku młodszych Amerykanów istnieje ponad dwukrotnie większeprawdopodobieństwo w porównaniu ze starszymi widzami, żeprzegapione programy telewizyjne obejrzą korzystając z urządzeńDVR, internetu, usługi wideo na żądanie bądź przenośnegoodtwarzacza.
56 procent Amerykanów w wieku od 18 do 34 korzysta z nowychtechnologii do oglądania programów telewizyjnych, których niezdołali obejrzeć w tradycyjny sposób - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Nielsen. Dla porównania, wprzypadku widzów powyżej 55. roku życia wskaźnik ten wyniósł 21procent.
55 procent respondentów powyżej 55. roku życia woli zaczekać napowtórkę przegapionego programu w telewizji, w porównaniu do 24procent badanych w wieku od 18 do 34 lat.
Spośród osób, które wybierają internet aby obejrzeć telewizyjneprogramy, większość wybiera strony stacji telewizyjnych.Najpopularniejsza jest tutaj witryna ABC.com, na której połowabadanych oglądała takie programy. Pod tym względem kolejne są:NBC.com (41 procent), CBS.com (37 procent) oraz Fox.com (24procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Młodzi widzowie częściej oglądają programy w nietradycyjny sposób