Młodzież najchętniej słucha RMF FM, Eski i Radia ZET
W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 15 do 24 lat utrzymało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia do czerwca br. RMF FM wśród osób w wieku od 15 do 24 lat zanotowała spadek udziału w rynku z 26,62 proc. do 25,33 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do sieci radiowej Eska, która zyskała 0,88 pkt. proc., osiągając 22,46 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęło Radio ZET (spadek z 14,47 proc. do 14,09 proc.).
Przypomnijmy, że liderem całego rynku radiowego jest RMF FM (zobacz szczegóły).
15-24 |
styczeń 2012 : czerwiec 2012 |
styczeń 2013 : czerwiec 2013 |
Radio RMF FM |
26,62% |
25,33% |
Radio ESKA |
21,58% |
22,46% |
Radio ZET |
14,47% |
14,09% |
RMF MAXXX |
9,96% |
9,66% |
ESKA ROCK |
3,74% |
3,94% |
Trójka |
3,86% |
3,88% |
Złote Przeboje |
2,11% |
2,26% |
Jedynka |
1,59% |
2,05% |
PLANETA FM |
1,82% |
1,63% |
Audytorium 17 |
1,64% |
1,46% |
Antyradio |
0,74% |
1,14% |
Radio Wawa |
0,67% |
1,07% |
Radio Plus |
0,43% |
1,01% |
Czwórka |
0,92% |
0,86% |
RMF Classic |
0,41% |
0,80% |
Radio Maryja |
0,52% |
0,79% |
Radio Roxy |
0,29% |
0,48% |
CHILLI ZET |
0,30% |
0,40% |
Radio TOK FM |
0,29% |
0,35% |
Radio PiN |
0,07% |
0,15% |
Dwójka |
0,21% |
0,13% |
N= |
7313 |
7113 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Młodzież najchętniej słucha RMF FM, Eski i Radia ZET