SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobile Creative Thinking Tank do usług

Jesienią, pierwszy Mobile Creative Tank zostanie zaprezentowany międzynarodowym korporacjom w 12 europejskich krajach

Creative Tank to nowy pomysł Eurady, Stowarzyszenia Europejskich Agencji Reklamowych.

Creative Thinking Tank to "latający" zespół do zadań specjalnych, który będzie formowany   z teamów kreatywnych, pochodzących ze wszystkich oddziałów EURADY. Creative Tank będzie ważnym narzędziem europejskiej współpracy. Jak mówi Marian Draaisma Prezes Eurady: "Naszym klientom możemy zaoferować profesjonalną i wnikliwą pomoc po rozsądnych cenach. Jak się okazało, nasze teamy kreatywne współpracują ze sobą z ogromną przyjemnością, a super koncepcje powstają bardzo szybko."

Mobile Creative Team może zostać zamówiony na życzenie klienta, przez jeden z oddziałów  EURADY. Korzystając z zasobów Stowarzyszenia, można stworzyć międzynarodowy zespół złożony z art directora, copywritera i specjalisty ds.marketingu. Oddział, który zgłasza zapotrzebowanie na  Mobile Creative Team, po spotkaniach z klientem definiuje problem            i przygotowuje brief.
Zespół specjalistów przylatuje i od razu przystępuje do pracy nad koncepcją oraz wizualizacją. Po niej może nastąpić prezentacja dla klienta. Następnie oddział EURADY, który wezwał zespół, dopracowuje i przeprowadza całą kampanię.

EURADA została założona w 1980 roku i składa się z 12 agencji reklamowych typu full service. 
Z każdego kraju Europy komitet EURADY wybiera jedną agencję reklamową.
EURADA, w swoim działaniu kieruje się prostą filozofią: jeśli pracujesz z jednym                       z oddziałów EURADY - to możesz sprzedawać swój produkt lub usługę w całej Europie. Agencją reklamową, będącą przedstawicielem EURADA w Polsce jest San Markos - Republika Dobrej Marki.

Dołącz do dyskusji: Mobile Creative Thinking Tank do usług

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl