Mobilna telewizja przegrywa z wideo online
Z uwagi na to, że konsumenci obcinają swoje wydatki na zakup telefonów komórkowych, mobilna telewizja nie będzie miała w bieżącym roku szansy na trafienie do szerszej grupy odbiorców.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte wynika, że mniej niż 1 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii ogląda obecnie mobilną telewizję. Firma szacuje, że odsetek ten do końca bieżącego roku nie zwiększy się - informuje serwis Brand Republic.
W swoim raporcie Deloitte twierdzi, że mobilna telewizja przegrywa również na skutek tego, iż konsumenci wolą oglądać programy telewizyjne przez internet. Tendencja ta zwyżkuje także kosztem mobilnej telewizji.
19 procent Brytyjczyków ogląda materiały wideo online regularnie, a firma badawcza szacuje, że w ciągu najbliższych pięciu lat wskaźnik ten wzrośnie do 50 procent.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mobilna telewizja przegrywa z wideo online