SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moc polskich narzędzi” - Celma z nową identyfikacją

Produkująca elektronarzędzia firma ZEM-EN Celma zmienia swój wizerunek. Odświeżona identyfikacja przedsiębiorstwa jest oparta na logotypie oraz osobnym znaku z hasłem „Moc polskich narzędzi”.

- Nasz nowy znak graficzny łączy w sobie elementy tradycji i bogatego doświadczenia. Nie odcinamy się od naszej historii, z której jesteśmy dumni, a z nowoczesnym podejściem, jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość i niezawodność naszych narzędzi, które niczym nie ustępują znanym markom zachodnim - przekonuje Dariusz Hytroś, wiceprezes ZEM-EN Celma. - Rebranding powiązany jest z długofalowymi planami pozyskania kapitału poprzez wejście spółki na warszawską giełdę - dodaje.

Rebranding marki Celma ma na celu wzrost jej świadomości wśród konsumentów z grupy wiekowej 25+, którzy nie znają jej produktów, jak również wzmocnienie jej przekazu wśród dotychczasowych odbiorców. Za nowy projekt logotypu oraz opakowania odpowiedzialna była agencja Nice Day. Przy okazji przygotowano też osobny znak „Moc polskich narzędzi”, który jest ma być kwintesencją Celmy.

- W ramach trwającego rebrandingu zmienia się nie tylko logo i opakowania produktów, ale też materiały POS - regały produktowe, flagi, kasetony, banery. Niemniej cały proces zmiany wizerunku obejmuje docelowo znacznie szerszy aspekt naszej działalności: od zmiany całej filozofii firmy, poprzez przebudowę struktur, organizacji do wsparcia sprzedaży i nastawienia na klienta - opisuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu ZEM-EN Celma.

Firma szacuje, że jej wszystkie linie produktowe będą dostępne w odświeżonych opakowaniach do końca 2013 roku. Również w przyszłym roku działania reklamowe Celmy będą prowadzone w mediach elektronicznych oraz tradycyjnych.

Dołącz do dyskusji: „Moc polskich narzędzi” - Celma z nową identyfikacją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
firma stara,znana z dobra renoma,do czasu wejscia masowego Bosch i inne,
zamiast logotyp,rebranding i inne bzdurki trzeba zrobic jedno - wstawic towar
do sklepu !!! bo nigdzie nie ma, raz spotkalem stoisko reklamowe Celmy,
przed marketme i tyle. Zna ktos sklep gdzie mozna zobaczyc ich wyroby ?
0 0
odpowiedź
User
olo
a tak by the way,to z tej Mocy polskich narzedzi to gruz czy tynk sie chyba sypie ?
czy to rdza je nadżera,te litery ? to ma byc dowcip ? jaja sobie robia goscie,
a szlif diamentu dac ? to nie łaska ? chyba robia szlifierki do tarcz diamento
wych do ciecia gresu,co ? :))
0 0
odpowiedź
User
mikseros
clo - chcesz żeby robili masówkę? Zaczęli robić chińszczyznę jak większość? Oni dalej produkują w Polsce i narzędzia są solidne. Jeśli chcesz kupić coś od Celmy, to znajdziesz to bez większych problemów, choćby na Ceneo. Tak trudno?
0 0
odpowiedź