SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe reality-show Polsatu ogląda średnio 340 tys. osób. Ale widzów ubywa

Po trzech odcinkach nowy reality-show Polsatu „Moja mama i twój tata” ogląda średnio 339 tys. widzów. Oglądających program prowadzony przez Katarzyną Cichopek ubywa jednak z odcinka na odcinek. 

Katarzyna CichopekKatarzyna Cichopek

Program „Moja mama i twój tata” to nowy format z gatunku reality-show, który zadebiutował na antenie Polsatu tej jesieni. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measuremen, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl, pierwsze trzy odcinki „Moja mama i twój tata” obejrzało średnio 339 tys. widzów. To przełożyło się na 3 proc. udziału Polsatu w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 3,9 proc. w grupie 16-59. 

Najwięcej, bo średnio 401 tys. widzów, miała premiera programu. Biorąc pod uwagę wyniki kolejnych dwóch odcinków, widać spadek widowni. Trzeci odcinek reality-show wyemitowany w środę 18 września obejrzało średnio 294 tys. widzów.

Jesienią ubiegłego roku Polsat emitował w wieczornym środowym paśmie dwa programy typu reality-show. O 20.05 nadawano „The Real Housewifes. Żony Warszawy”. Średnia widownia emisji tego programu po trzech odcinkach emitowanych od 6 do 20 września ub.r. wyniosła 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,4 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 4,5 proc. w grupie 16-59.

Czytaj także: Polsat rezygnuje z „Temptation Island Polska”. Nie będzie kolejnej edycji

Drugą propozycją w paśmie, które obecnie wypełnia program “Moja mama i twój tata”, było “Temptation Island Polska" nadawane o 21.10. Pierwsze trzy odcinki bikini-reality emitowanego od 6 do 20 września ub.r. obejrzało średnio 230 tys. widzów, co przełożyło się na 2,1 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 2,9 proc. w grupie 16-59. 

Z uwagi na słabnące z odcinka na odcinek wyniki oglądalności obu wyżej wymienionych formatów Polsat najpierw zdecydował się na zmiany w ramówce, a następnie zrezygnował ich kontynuacji. 

 „Moja mama i twój tata”: opis formatu

Najnowsza propozycja Polsatu jest adaptacją brytyjskiego formatu „My mum, your dad”, w którym samotni rodzice, przy wsparciu i udziale swoich dorosłych dzieci, szukają miłości. Rodzice, którzy na czas udziału programu mieszkają we wspólnej willi, randkują ze sobą pod okiem kamer. Ich dzieci nie tylko obserwują ich z ukrycia, ale i decydują o tym, jak potoczą się ich miłosne perypetie. 

 

Dołącz do dyskusji: Nowe reality-show Polsatu ogląda średnio 340 tys. osób. Ale widzów ubywa

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV
Toć to głupsze od głupoty...
odpowiedź
User
ttt
Prowadząca obniża poziom
odpowiedź
User
ttt
Prowadząca obniża poziom
odpowiedź