SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Andreas dyrektorem marketingu HSBC Bank Polska

Monika Andreas objęła stanowisko dyrektora marketingu HSBC Bank Polska, które obecnie podlega bezpośrednio zarządowi firmy. Wcześniej pełniła podobne funkcje w AXA TU, Pekao SA i ING.

Jako dyrektor marketingu HSBC Bank Polska Monika Andreas będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej tej firmy. Jednocześnie HSBC podniósł rangę działu marketingu, który podlega obecnie bezpośrednio zarządowi. Firma chce bowiem intensywniej wykorzystywać do swoim rozwoju działania marketingowe.

Jako dyrektor marketingu HSBC Bank Polska Monika Andreas zastąpiła Edytę Barmentloo, która objęła takie stanowisko w Volkswagen Bank Polska. Poprzednio, od połowy 2006 roku, Andreas kierowała departamentem marketingu AXA TU, a wcześniej przez dwa i pół roku była dyrektorem marketingu i rozwoju produktów w pionie bankowości detalicznej Pekao SA. W latach 2000-2003 zarządzała pionem marketingu w ING Nationale Nederlanden, a wcześniej była związana z Procter&Gamble i Netią. W 2001 i 2005 roku przygotowane przez nią kampanie zdobyły nagrody w konkursie Effie.

Dołącz do dyskusji: Monika Andreas dyrektorem marketingu HSBC Bank Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kk
stary temat ale ciekawi mnie czy to Pani Monika stoi za reklama hsbc, którą teraz możemy oglądać w naszej TV (maj 2010) – może ktoś się nie zorientował w “lokalnym banku świata” ale Polska na mapie od ponad 60 lat wygląda troszkę inaczej..jakby nie patrzeć mamy większy kawałek nadmorski, gdzieś zniknęły Prusy Wschodnie a i nas boli utrata kawałka “na prawo” od Buga

nie żebym się czepiał ale budowanie wizerunku “nowej” marki na takich pomyłkach to delikatnie mówiąc strzał w kolano

pzdr
odpowiedź