Motoryzacyjny PR
Internetowe narzędzie dla mediów zainteresowanych motoryzacją.
Dziennikarze zainteresowani problematyką motoryzacyjną mogą od kilku dni na stronach internetowych agencji informacyjnej "mototarget.pl" bezpłatnie korzystać z materiałów prasowych i fotografii w wysokiej rozdzielczości, udostępnionych w celach publikacyjnych.
Serwis zgromadził setki materiałów informacyjnych i kilka tysięcy fotografii, które obecnie w prosty sposób można pobierać i wykorzystać w pracy dziennikarskiej. Nowa struktura internetowego biura prasowego ułatwia błyskawiczne odszukanie potrzebnych informacji. System rejestracji dzieli użytkowników na media i przedstawicieli działów Public Relations. Nowością są także udostępnione przedstawicielom firm motoryzacyjnych statystyki korzystania z ich komunikatów, oraz możliwość samodzielnej publikacji komunikatów na stronach serwisu i dystrybucji informacji wśród dziennikarzy, co znacznie ułatwia kontakt z mediami.
Dołącz do dyskusji: Motoryzacyjny PR