SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motoryzacyjny PR

Internetowe narzędzie dla mediów zainteresowanych motoryzacją.

Dziennikarze zainteresowani problematyką motoryzacyjną mogą od kilku dni na stronach internetowych agencji  informacyjnej "mototarget.pl" bezpłatnie korzystać z materiałów prasowych i fotografii w wysokiej rozdzielczości, udostępnionych w celach publikacyjnych.

Serwis zgromadził setki materiałów informacyjnych i kilka tysięcy fotografii, które obecnie w prosty sposób można pobierać i wykorzystać w pracy dziennikarskiej. Nowa struktura internetowego biura prasowego ułatwia błyskawiczne odszukanie potrzebnych informacji. System rejestracji dzieli użytkowników na media i przedstawicieli działów Public Relations. Nowością są także udostępnione przedstawicielom firm motoryzacyjnych statystyki korzystania z ich komunikatów, oraz możliwość samodzielnej publikacji komunikatów na stronach serwisu i dystrybucji informacji wśród dziennikarzy, co znacznie ułatwia kontakt z mediami.

Dołącz do dyskusji: Motoryzacyjny PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl