SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Motoryzacyjny PR

Internetowe narzędzie dla mediów zainteresowanych motoryzacją.

Dziennikarze zainteresowani problematyką motoryzacyjną mogą od kilku dni na stronach internetowych agencji  informacyjnej "mototarget.pl" bezpłatnie korzystać z materiałów prasowych i fotografii w wysokiej rozdzielczości, udostępnionych w celach publikacyjnych.

Serwis zgromadził setki materiałów informacyjnych i kilka tysięcy fotografii, które obecnie w prosty sposób można pobierać i wykorzystać w pracy dziennikarskiej. Nowa struktura internetowego biura prasowego ułatwia błyskawiczne odszukanie potrzebnych informacji. System rejestracji dzieli użytkowników na media i przedstawicieli działów Public Relations. Nowością są także udostępnione przedstawicielom firm motoryzacyjnych statystyki korzystania z ich komunikatów, oraz możliwość samodzielnej publikacji komunikatów na stronach serwisu i dystrybucji informacji wśród dziennikarzy, co znacznie ułatwia kontakt z mediami.

Dołącz do dyskusji: Motoryzacyjny PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl