'MPG TVTrack'
Nowe badanie MPG Media Planning - dla Klientów zorientowanych na jakościowe planowanie kampanii telewizyjnych
MPG Media Planning poinformowało o niektórych wnioskach dotyczących trendów związanych z konsumpcją telewizji, które wynikają z cyklicznego badania 'MPG TVTrack' realizowanego przez MPG Media Planning w Polsce.
Niektóre istotne jakościowe wnioski jakie wynikają z badania to:
˘ Wśród badanych stacji telewizyjnych, największą lojalnością widzów cieszą się stacje ogólnopolskie,
˘ Udział widzów deklarujących najczęstsze oglądanie danego kanału ogólnopolskiego wśród widzów stacji waha się w przedziale 50-62%,
˘ Irytacja wynikająca z nadmiernej ilości reklam telewizyjnych rośnie wraz z wielkością miejscowości zamieszkania respondenta; rośnie również z wiekiem respondenta,
˘ Kobiety są bardziej tolerancyjne wokół natłoku reklam niż mężczyźni
˘ Największe zaufanie do głównych kanałów telewizyjnych mają mieszkańcy średnich i dużych miast,
˘ Najmniej tolerancyjna grupa wiekowa względem dobrego smaku wobec głównych stacji telewizyjnych to osoby w wieku 25-39 lat,
˘ Mężczyźni postrzegają w większym stopniu niż kobiety główne kanały telewizyjne jako przeznaczone dla całej rodziny,
˘ Główne kanały telewizyjne są tym lepiej oceniane, im starszy jest wiek respondenta.
"Badanie 'MPG TVTrack' jest unikalnym badaniem na rynku domów mediowych. Wykorzystujemy je głównie do jakościowego spojrzenia na dobór stacji telewizyjnych w planowanych kampaniach telewizyjnych naszych Klientów i jest ono doskonałym uzupełnieniem badań telemetrycznych, które mają wybitnie ilościowy charakter. 'MPG TVTrack' znajduje zastosowanie zwłaszcza w przypadkach kampanii wymagających wyraźnie określonego pozycjonowanie marki Klienta. 'MPG TVTrack' powstało z myślą o prowadzonych projektach reklamowych dla obecnych Klientów jednak wierzymy, że badanie przyczyni się do pozyskania przez MPG Media Planning nowych klientów, którym zależy na jakościowym planowaniu kampanii telewizyjnych. W przypadku zainteresowania szczegółowym raportem z badania przez stacje telewizyjne rozważamy możliwość odpłatnego udostępnienia jego treści." - mówi Jacek Dzięcielak - Dyrektor Generalny MPG Media Planning Group.
Badanie MPG TV Track jest cyklicznym badaniem MPG Media Planning wyraźnie określającym postrzeganie istotnych czynników wizerunkowych stacji telewizyjnych, które są odniesione do wszystkich istotnych kryteriów demograficznych. Badanie dla MPG Media Planning realizuje jeden z wiodących instytutów badawczych.
Dołącz do dyskusji: 'MPG TVTrack'