MRM dla Agfy
"Chcemy więcej radości" Manifestacje AGFY
W czwartek i piątek (5 i 6 czerwca) przez główne ulice Warszawy, Poznania, Krakowa i Trójmiasta przejdzie fala manifestacji zorganizowanych przez agencję MRM Momentum. Cykl przemarszów odbywających się pod hasłem "Chcemy więcej radości" jest uzupełnieniem działań wizerunkowych przygotowanych dla Agfy, mających na celu wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów.
W ten nietypowy sposób Agfa chce zaprosić przechodniów do odwiedzenia i skorzystania z usług w salonach Agfa Star Print. Manifestanci będą wręczali przechodniom specjalne karty rabatowe upoważniające do upustu przy zakupach dokonywanych w centrach Agfy.
Manifestanci zbiorą się punktualnie o 15.00, będą wyposażeni w transparenty, flagi i tablice z hasłami przewodnimi akcji. Pochód kolorowych protestantów będzie podążał wzdłuż głównych ulic miast, skandując hasła akcji promocyjnej.
MRM Momentum odpowiada za stronę kreacyjną oraz strategiczną projektu. Agencja wyłoniła w drodze castingu teamy promocyjne, przygotowała pakiet materiałów informacyjnych i odpowiada za logistykę przedsięwzięcia.
"Naszym celem jest zwrócenie uwagi przechodniów przez wykorzystanie nietypowego nośnika informacji. Chcemy zaintrygować potencjalnych konsumentów i zachęcić ich do wzięcia udziału w promocji przez zabawę - mówi Michał Świderski, kierownik ds. marketingu i sprzedaży AGFA sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: MRM dla Agfy