Multi Communications z Leroy Merlin
Agencja Multi Communications nawiązała współpracę z Leroy Merlin, siecią hipermarketów budowlano-dekoracyjnych.
Agencja objęła komunikację PR obchodów X –lecia istnienia Leroy Merlin w Polsce.
W projekt zaangażowane są dwa działy agencji – Public Relations oraz Event Management. Dział PR odpowiada za relacje z mediami oraz komunikację raportu Leroy Merlin podsumowującego 10 lat funkcjonowania hipermarketów budowlanych w Polsce. Dział Event Management zorganizuje uroczystą Galę z okazji X-lecia skierowaną do partnerów biznesowych i interesariuszy Leroy Merlin.
Agencja współpracowała z Leroy Merlin na zasadach case to case od 2001 r.
Multi Communications była odpowiedzialna m.in. za komunikację otwarć hipermarketów Leroy Merlin w Białymstoku, Bielsku Białej, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie i Gdańsku.
Dołącz do dyskusji: Multi Communications z Leroy Merlin