SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multi energia w nowym Multi Power'ze

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower. Kampania ma charakter BTL. Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie image marki i motywacja sprzedawców.

Produkt jest promowany w regionach turystycznych (sprzedaż bezpośrednia połączona z degustacjami, akcje plażowe) Działania BTL wspiera kampania radiowa (stacje regionalne).

Kontynuacją akcji oudoorowych będzie przeniesienie promocji MultiPower do klubów (promocja marki podczas imprez klubowych).

multiPower jest pierwszym energy drinkiem o wzbogaconej formule. multiPower nie jest dostępny w dużych sieciach handlowych. Marka prowadzi politykę dystrybucji selektywnej i sprzedaży bezpośredniej producent-klient.

Wszystkie prace nad marką (przygotowanie koncepcji marki, projekt opakowania oraz działań wprowadzających produkt na rynek i budujących markę) powierzono agencji Martis.

Dołącz do dyskusji: Multi energia w nowym Multi Power'ze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl