Multimedia Polska ma 300 tys. klientów internetu szerokopasmowego
Spółka Multimedia Polska, dostawca usług triple play, ma 300 tys.abonentów internetu szerokopasmowego, poinformowała firma. W ciąguroku spółka pozyskała 70 tys. abonentów tej usługi.
"Spółka dzisiaj podpisała 300-tys. umowę. Oznacza to, że w ciąguroku firma pozyskała około 70 tys. nowych abonentów internetu" -poinformowano we wtorek.
Firma podała, że średni transfer na abonenta MultimediaPolska przekracza już 1MB/s. Przed rokiem było to niecoponad 700Kb/s. Ponad 60% abonentów usługi dostępu Multimedia Polskaposiada internet o szybkości 1024 Kb/s (1MB/s). Przed rokiem takitransfer miało 47% abonentów Multimedia Polska. Drugą pod względempopularności opcją jest 2048 kb/s (2MB).
"Internet to usługa, która od wielu miesięcy bardzo pozytywniewpływa na nasze wyniki finansowe. Już niemal połowa wszystkichabonentów korzysta z internetu. Zarówno ich liczba, jak i przychodyrosną szybciej niż w pozostałych segmentach tj. telewizji itelefonii" - powiedział prezes AndrzejRogowski.
Na koniec I kwartału 2009 r. klienci Multimedia Polskakorzystali łącznie z niemal 1,2 mln usług (RGU). Strategia spółkizakłada wprowadzenie nowoczesnych produktów i dalszy rozwój usługpakietowych zawierających jednocześnie telefon, szerokopasmowydostęp do internetu, telewizję kablową i cyfrową. W tym tygodniuprezes Rogowski informował, że spółka pracuje nad wprowadzeniem dooferty telefonii mobilnej i mobilnego dostępu do internetu.
Na koniec I kw. 2009 r. spółka dostarczała usługę pakietowązawierającą co najmniej dwie usługi do ponad 271 tys. klientów, zczego ok. 74,4 tys. wybrało pełen pakiet TriplePlay, który zawiera wszystkie trzy usługi (TV, telefoniastacjonarna,dostęp do internet).
Multimedia Polska miały 12,45 mln zł skonsolidowanego zyskunetto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw.2009 roku wobec 15,77 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowaneprzychody wyniosły 126,58 mln zł wobec 115,02 mln zł rokwcześniej.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska ma 300 tys. klientów internetu szerokopasmowego