Multimedia Polska promuje wideo na żądanie
Celem kampanii Multimedia Polska, której hasło brzmi "Holly VOD wTwoim domu", jest promocja usługi VOD. Działania obejmują outdoor,prasę oraz promocję w punktach sprzedaży.
Wykorzystano w nich słynny znak Hollywood na wzgórzach LosAngeles. Kampanię uzupełnią działania ambientowe i eventy wkinach.
Przygotowana przez Demo Effective Launching kampania domowejwypożyczalni filmów (VOD) to jedna z pierwszych zintegrowanychakcji promujących usługę wideo na żądanie na rynku polskim.Zaplanowano ją na dwa ostatnie miesiące roku, w tym czas świątBożego Narodzenia i Sylwestra, czyli okres, kiedy Polacy spędzająnajwięcej czasu przed telewizorem.
Nad projektem pracował zespół w składzie: Anna Jastrzębska(account executive), Brydzia Ambroża Urbanek (copywriter), RomanKondratiuk (art director), Paulina Jemczura (graphic & DTPoperator). Ze strony Multimedia Polska za akcję odpowiada PiotrLipski (kierownik działu komunikacji marketingowej).
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska promuje wideo na żądanie