Multimedia Polska z odświeżonym logo i Markiem Bukowskim w reklamach (wideo)
Operator kablowy Multimedia Polska zaczął kampanię reklamową usługi internetowej z udziałem aktora Marka Bukowskiego. Jednocześnie firma delikatnie zmodyfikowała swoją identyfikację wizualną.
Kampania Multimedia Polska z Markiem Bukowskim, aktorem znanym m.in. z seriali ” „Na dobre i na złe”, „Przystań”, „Na krawędzi” oraz „Hotel 52”, prezentuje ofertę internetu 20, 60 i 120 Mb/s w pakiecie z kamerką do wideo monitoringu.
Spot, w którym aktor wystąpił ze swoją żoną, w zabawny sposób pokazuje możliwości tej kamery. W reklamach prezentowana jest też odświeżona komunikacja wizualna Multimediów.
Akcja reklamowa - zaplanowana od początku kwietnia do połowy czerwca - jest prowadzona w telewizji, internecie, kinach, oraz na outdoorze.
Za koncepcję i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
Na koniec ub.r. Multimedia Polska miały 826 tys. abonentów, którym dostarczały 1,54 mln usług (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska z odświeżonym logo i Markiem Bukowskim w reklamach (wideo)