Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA
Sieć stacji benzynowych BP wybrała w przetargu na obsługę marketingową Myjni BP agencję PA.
Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego.
Strategia komunikacji autorstwa PA obejmowała także kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.
W ramach wygranego przetargu PA przygotowała już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 06.08.2019 r.
Do marki BP należy ponad 540 stacji, z czego na 238 dostępne są myjnie.
Dołącz do dyskusji: Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA