SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace i Google Blogger wciąż na czele

MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymi wśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisów społecznościowych i blogów.

W marcu bieżącego roku MySpace zanotował 60,4 miliona unikalnych odwiedzin, czyli o 8 procent więcej w porównaniu z marcem roku 2007 (55,9 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisów społecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno: Facebook (24,9 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 98 procent w porównaniu z marcem 2007), Classmates Online (13,6 mln, wzrost o 6 procent), LinkedIN (7,9 mln, wzrost o 319 procent), Windows Live Spaces (7,9 mln, spadek o 13 procent), Reunion.com (5,9 mln, wzrost o 14 procent), AOL Hometown (5,8 mln, spadek o 37 procent), Club Penguin (4,6 mln, wzrost o 33 procent), AOL Community (3,2 mln, spadek o 30 procent) oraz Buzznet.com (2,7 mln, wzrost o 49 procent).

Z kolei wśród blogów internetowych, w lutym Google Blogger zanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrost liczby unikalnych odwiedzin o 51 procent, do poziomu 38,7 miliona.

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w ubiegłym miesiącu znalazły się jeszcze: WordPress.com (17,3 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 162 procent w porównaniu z marcem 2007), Six Apart TypePad (11,1 mln, spadek o 3 procent), tmz.com (9 mln, wzrost o 7 procent), TheHuffingtonPost.com (5,3 mln, wzrost o 350 procent), sports.aol.com/fanhouse (4,4 mln), LiveJournal (3,5 mln, spadek o 16 procent), Engadget (2,7 mln, wzrost o 169 procent), Xanga.com (2,2 mln, spadek o 52 procent) oraz Gizmodo (2,1 mln, wzrost o 88 procent).

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: MySpace i Google Blogger wciąż na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl