SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace rozszerza program reklam behawioralnych

Serwis społecznościowy MySpace rozszerzył swój program, który pozwala reklamodawcom na umieszczanie reklam na stronach z profilami użytkowników na podstawie ich osobistych danych i preferencji.

Od lipca program testowało ponad 50 czołowych reklamodawców (m.in. Procter & Gamble i Ford). Mogli oni docierać z reklamami do członków społeczności na podstawie dziesięciu grup zainteresowań, takich jak filmy, podróże, moda, finanse, zdrowie, sport, gry wideo czy motoryzacja.

Teraz rozpoczęła się druga faza programu, w której dodano jedenastą kategorię - informuje agencja Associated Press. Tą kategorią jest telewizja, a w jej ramach uwzględnione są setki podkategorii, na przykład horrory, które z kolei również mają swoje kolejne podkategorie. W przypadku horrorów mogą to być wampiry bądź historie satanistyczne.

Ostatnio nowy system reklamowy wprowadził także konkurencyjny dla MySpace serwis Facebook, który pozwala firmom na umieszczanie reklam na stronach z profilami członków serwisu, w oparciu o zachowania i podejmowane przez internautów decyzje. Wielu istotnych graczy rynku reklamowego postanowiło skorzystać z tej oferty. Są to m.in. tacy reklamodawcy jak Verizon Communications, eBay, New York Times, CBS, Sony Pictures, NBA, Coca-Cola czy Unilever.

źródło: AP

Dołącz do dyskusji: MySpace rozszerza program reklam behawioralnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl