SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację

Duet kreatywny Iskrzenie Studio opracował strategię komunikacji i branding na zlecenie polskiej firmy N1 Transport, specjalizującej się w międzynarodowym transporcie towarów. Zmieniła ona nazwę na N-Movere.

Firma zyskała też nowy logotyp i nową linię komunikacji. Ja podaje N-Movere w komunikacie, ma ona za zadanie podkreślić atrybuty firmy, m.in. wysoką kulturę jazdy na drodze, nowoczesną flotę pojazdów do zadań specjalnych i własny system wymiennych nadwozi (BDF).

Wśród wdrażanych stopniowo działań, marka zaplanowała „Akademię N-Movere” w której promowany będzie eco-driving; akcję specjalną „N-Movere Wiedza”, w której omawiana będzie kontrola emocji na drodze i wysoka kultura jazdy - czytamy w komunikacie.

Motyw przewodni komunikacji podkreśla nowy claim, który brzmi “Fair Play, Fair Drive”. Nowa komunikacja została oparta na metodzie satelitarnej - autorskim rozwiązaniu komunikacyjnym Iskrzenie Studio.

Iskrzenie Studio to duet kreatywny, który tworzą Mikołaj Nowak, specjalista ds. strategii komunikacji i PR; za komunikację wizualną odpowiada projektant Artur Kluska.


 


 

Dołącz do dyskusji: Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl