Na Melediwy z Dr. Oetker
Dr. Oetker rozpoczął kampanię promocyjną wszystkich produktów Słodka Chwila.
Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.
Akcja promocyjna oparta jest na dwóch mechanizmach: loterii oraz promocji buy&get. Zgodnie z zasadami loterii trzech uczestników promocji, którzy znajdą w zakupionej Słodkiej Chwili produkt w kolorze niebieskim wygrywa dwuosobową wycieczkę na Melediwy. Tysiąc osób natomiast, otrzyma nagrodę w postaci dmuchanego plażowego fotela, jeśli znajdzie jego symbol wewnątrz opakowania.
Dodatkowo podczas trwania promocji wszyscy miłośnicy Słodkiej Chwili mogą zebrać kolekcję pięciu owocowych kubków. Aby otrzymać jeden kubek wystarczy zakupić 10 produktów Słodkiej Chwili, a następnie udać się do dowolnego saloniku prasowego InMedio lub Relay i wymienić opakowania na kubek. Co tydzień na odbiór czekają kubeczki z innym owocowym wzorem.
W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym, strony internetowej promocji, naklejek na opakowania promocyjne. Agencja odpowiada również za akcje hostessowe w sieciach handlowych oraz produkcję 15’ tagu TV, który wraz z reklamą wizerunkową będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, TV4.
Promocja trwa od 24 kwietnia do 30 czerwca 2006 r.
Dołącz do dyskusji: Na Melediwy z Dr. Oetker