Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców
Z początkiem wakacji na rynku wydawniczym pojawił się nowy luksusowy dwumiesięcznik zatytułowany „MAN”. Pismo dostępne jest na razie tylko w subskrypcji, a od 25 lipca pojawi się w wybranych punktach sprzedaży.
Magazyn „MAN” ukazał się nakładem Hansen Media. Pismo skierowane jest do przedsiębiorców wysokiego szczebla oraz do szeroko pojętych „ludzi sukcesu”.
W dwumiesięczniku publikowane są przede wszystkim teksty z pogranicza biznesu i finansów, rozmowy z przedsiębiorcami dotyczące zarządzania firmą, porady coachingowe, a także m.in. materiały podróżnicze oraz związane z uprawianiem sportu.
Pierwszy numer dwumiesięcznika „MAN” ma 66 stron i ukazał się w nakładzie 5 tys. egzemplarzy. Na okładce wydania znalazł się Andrzej Blikle. Cena jednego egzemplarza tytułu wynosi 30 złotych.
Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Meissner, a z redakcją współpracuje 12 osób. Za szatę graficzną odpowiada Andrzej Jakuszko.
Pierwszy czerwcowo-lipcowy numer „MAN” został wydany w nakładzie 2 tys. egz. i wysłany do 2 tys. prenumeratorów wydawnictwa dla których jest bezpłatny. Od 25 lipca w sprzedaży pojawi się numer sierpniowo-wrześniowy - będzie go można kupić w wybranych punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców