'Najlepsza jest tylko jedna'
Cyfra+ rozpoczyna ogólnopolską outdoorową kampanię wizerunkową, której celem jest wskazanie jej atutów jako najlepszej platformy cyfrowej na rynku.
Reklama z hasłem „najlepsza jest tylko jedna” przez cały czerwiec eksponowana będzie na blisko 500 tablicach w 17 największych miastach Polski. Kreacja kontynuuje strategię ikony marki, Cyfrelii.
Komunikacja podkreśla bogactwo oferty C+, stały dostęp do najlepszych programów, które spełniają oczekiwania wszystkich członków rodziny. CYFRA+ to szeroki wachlarz propozycji: od wydarzeń sportowych na żywo i na wyłączność w CANAL+ (Orange Ekstraklasa, najlepsze ligi europejskie, NBA, WNBA, Euroliga, Golden League, boks i żużel), przez Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w TVP, po kanały Eurosport czy TVN Turbo adresowane do mężczyzn; duży wybór propozycji skierowanych dla kobiet, np. TVN Style, Club, Hallmark, czy wkrótce Kuchnia.tv; różnorodne kanały dla dzieci i młodzieży od MiniMini, Cartoon Network, Jetix, po ZigZap, MTV oraz wiele kanałów filmowych, dokumentalnych i informacyjnych dla całej rodzin – czytamy w komunikacie.
W kampanii zostaną wykorzystane billboardy w formatach 12mx3m, 5mx2,38m, 6mx3m, w tym część z nadstawką o powierzchni 10m2, prezentującą Cyfrelię. Jest to jeden z największych tego typu elementów wykorzystanych w kampaniach outdoorowych w Polsce.
Kampanię outdoorową uzupełniają 15-sekundowe spoty radiowe komunikujące promocyjną ofertę sprzedażową CYFRY+ (abonament za pół ceny do 3 miesięcy), emitowane w rozgłośniach: Jedynka, Trójka, Radio Zet, RMF FM, Tok FM, PiN 102 FM, Eska, Antyradio, Radio Jazz.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Planowanie i zakup mediów powierzono MPG Media Planning.
Dołącz do dyskusji: 'Najlepsza jest tylko jedna'