SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Najsłodszy owoc Hiszpanii'

Pod tym hasłem rozpoczęła się akcja promocyjna nowego owocu Kaki Persimon dla hiszpańskiego Zrzeszenia Producentów Regionu Crdop Kaki Ribera Del

Celem prowadzonych działań jest promocja owocu Kaki Persimon w Polsce i zachęcenie do zakupu. Za realizację działań animacyjno-degustacyjnych odpowiedzialna jest agencja field marketingowa Sales Link.

Działania realizowane  będą prowadzone przez 4 weekendy i obejmą sieci supermarketów: Real, Geant, Makro, wybrane sklepy Kaufland i potrwają do połowy listopada. Celem akcji promocyjnej jest zachęcenie do spróbowania i do zakupu owocu Kaki Persimon, a także edukacja w zakresie właściwości owocu i możliwości jego zastosowania.

      

W ramach akcji promocyjnej agencja Sales Link realizuje działania degustacyjne i animacyjne, na potrzeby akcji przygotowała również narzędzia POS tj. stand, plakat, strój hostess i ulotki.

Dołącz do dyskusji: 'Najsłodszy owoc Hiszpanii'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZdrowyRydz
To jest bardzo dobra wiadomość, bo uwielbiam kaki, ale ciężko je dostać w Warszawie. Ostatnio widziałam je Spiżarniach Poniatowskich http://www.spizarnieponiatowskich.pl, wcześniej bardzo przelotnie na jakimś straganie.
odpowiedź