Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany dla Radia Maryja, które zanotowało rekordowy wzrost.
Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2012) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,3 proc. - po spadku o 1,5 punktu procentowego - było liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,2 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,1 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,5 proc. (spadek o 0,7 punktu procentowego).
Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (o 0,9 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt. proc.) i RMF Classic (o 0,1 pkt. proc.).
wrzesień : listopad 2012 | wrzesień : listopad 2011 | wrzesień : listopad 2010 | wrzesień : listopad 2009 | wrzesień : listopad 2008 | wrzesień : listopad 2007 | wrzesień : listopad 2006 | |
RMF FM | 25,30% | 26,80% | 26,80% | 25,40% | 23,00% | 22,40% | 22,00% |
Radio ZET | 15,20% | 16,20% | 16,30% | 15,90% | 18,40% | 19,30% | 19,80% |
Jedynka | 11,10% | 11,50% | 13,00% | 12,30% | 12,60% | 13,60% | 13,40% |
Trójka | 7,50% | 8,20% | 7,60% | 7,00% | 6,50% | 5,80% | 5,80% |
Radio Maryja | 2,90% | 2,00% | 1,80% | 2,00% | 1,90% | 1,80% | 1,90% |
ESKA ROCK | 1,70% | 1,40% | 1,50% | 1,10% | 0,60% | 0,20% | - |
TOK FM | 1,10% | 1,30% | 1,30% | 0,90% | 1,20% | 1,10% | - |
RMF Classic | 0,80% | 0,70% | 0,60% | 0,50% | 0,40% | ||
Czwórka | 0,50% | 0,40% | 0,20% | 0,20% | 0,30% | 0,30% | 0,70% |
Dwójka | 0,50% | 0,70% | 0,70% | 0,70% | 0,80% | 0,60% | 0,70% |
CHILLI ZET | 0,40% | 0,50% | 0,40% | 0,50% | 0,00% | - | - |
Radio PiN | 0,20% | 0,10% | 0,20% | 0,10% | -% | -% | -% |
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.
wrzesień : listopad 2011 | grudzień : luty 2012 | marzec : maj 2012 | czerwiec : sierpień 2012 | wrzesień : listopad 2012 | |
RMF FM | 26,8% | 25,4% | 23,7% | 25,1% | 25,3% |
Radio ZET | 16,2% | 15,3% | 15,6% | 15,2% | 15,2% |
Jedynka | 11,5% | 11,6% | 12,0% | 12,6% | 11,1% |
Trójka | 8,2% | 7,7% | 8,9% | 8,7% | 7,5% |
Radio Maryja | 2,0% | 3,0% | 2,5% | 2,3% | 2,9% |
ESKA ROCK | 1,4% | 1,7% | 1,7% | 1,9% | 1,7% |
TOK FM | 1,3% | 1,5% | 1,3% | 1,1% | 1,1% |
RMF Classic | 0,7% | 0,7% | 0,9% | 0,9% | 0,8% |
Czwórka | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Dwójka | 0,7% | 0,6% | 0,7% | 0,6% | 0,5% |
CHILLI ZET | 0,5% | 0,4% | 0,6% | 0,5% | 0,4% |
Radio PiN | 0,1% | 0,2% | 0,1% | 0,2% | 0,2% |
Dołącz do dyskusji: Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja
Puszcza wypowiedzi premiera te z sprzed 5 laty i porównuje je z tymi wypowiedzianymi teraz i nie komentuje tego.
Toż słuchacze mogą odnieść wrażenie, że nasz ukochany wódz kłamie, a tak przecież być nie może.