SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

Ruszyła pierwsza w historii piwa Namysłów Pils telewizyjna kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Namysłów Pils. Dla tych, co się znają”, przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Maxus.

Telewizyjna reklama piwa Namysłów Pils pokazuje tradycyjny sposób warzenia, w otwartych kadziach fermentacyjnych, stosowany tylko przez browar Namysłów. Taki przekaz ma podkreślać wyjątkowy charakter i tradycyjny wizerunek tej marki. Kampania, tak samo jak sam produkt, jest skierowana do to mężczyzn w wieku 25-45 lat.

Akcja oprócz telewizji obejmuje internet (nowy serwis marki) oraz punkty sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, spot wyreżyserował Tomasz Bagiński, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obds
Przekombinowane. Piwo jako produkt tradycyjny powinno być trzymane z daleka od technologiczno atomowo komputerowych powiązań. Lubię piwo ale ale nie piwo z komputera.
0 0
odpowiedź
User
kb
a to swoją całkiem niezłe piwo jest
0 0
odpowiedź
User
kb
a to swoją drogą całkiem niezłe piwo jest
0 0
odpowiedź