Nastolatek gra z gwiazdami sportu w reklamie Nike (wideo)
Czarnoskóry chłopak na deskorolce dostaje jedyną w życiu szansę - może stanąć na sportowych arenach z gwiazdami koszykówki, baseballa i siatkówki i spełnić swoje największe marzenie. Wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, a Nike chce udowodnić, że nie ma w życiu rzeczy niemożliwych.
W trwającej 90 sekund reklamie zatytułowanej „Short A Guy” zwykły amerykański nastolatek zostaje zaproszony do gry przez najbardziej znanych sportowców.
W kolejnych kadrach staje na jednym boisku z gwiazdami koszykówki, baseballu, plażowej siatkówki, piłki nożnej, biegnie też w maratonie. Wszystko w tempie godnym sportowych zmagań na najwyższym poziomie.
- Nasz film oraz hashtag #TakeonTJ są częścią kampanii, która oferuje naszym klientom stroje i akcesoria będące najlepszym wyborem tego lata - wyjaśnia David Schriber, wiceprezes ds. marketingu firmy Nike. - TJ symbolizuje sportowego przeciwnika, którego zawsze chciało się pokonać, ale nigdy nie wystarczało na to sił. Chcemy zainspirować ludzi i pokazać im, że dzięki wytrwałemu treningowi mogą dokonać wszystkiego i spełniać marzenia - dodaje.
Za realizację kampanii dla Nike odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy Portland.
Dołącz do dyskusji: Nastolatek gra z gwiazdami sportu w reklamie Nike (wideo)