National Geographic Channel promuje „Megafabryki”
Kanał National Geographic Channel promuje trzecią serię programu „Megafabryki”. Działania obejmują m.in. telewizję, prasę i internet.
Kampania rozpoczęła się 24 lutego br. i potrwa miesiąc. Spot reklamujący serial zobaczyć można na kanałach telewizyjnych z portfolio FOX International Channels Poland (FOX Life, FOX, National Geographic Channel i Nat Geo Wild). Reklamy są też w prasie (“Fakt TV”, “Super Express TV”, “CKM”) i w internecie (Wirtualna Polska, działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube), w kampanii wykorzystany zostanie również outdoor (ekrany w Metrze warszawskim i w autobusach).
Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś media zaplanował dom mediowy Vizeum.
Program “Megafarbyki” prezentuje, jak wygląda praca w zakładach produkcyjnych. Trzecia seria cyklu emitowana będzie we wtorki o 22.00 począwszy od 28 lutego br.
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje „Megafabryki”